Saturday, January 19, 2013

till end


betul la kan manusia tu kadang-kadang bermasalah bukan sebab diri dia bermasalah TAPI pemikiran dia. so, think positive is better. seronok hari ni dapat tidur puas-puas, penat teramat baru balik dari Tasik Kenyir lepas tu terus kemas-kemas barang masuk kereta and drive balik kampung. malam baru sampai. marathon tengok 20 episod last Adam Hawa. Malam ni pekena char kuew tiaw dengan BFF. Best friend forever la. haha. otw balik tu singgah tengok bola jap kedai kopi. dalam tak sedar rupanya banyak perkara buat aku gembira. melalui hari-hari yang penuh bahagia. aku tak mintak tapi perasaan tu datang sendiri. mungkin selama ni aku yang terlalu mengharapkan kegembiraan itu datang setiap masa. macam-macam fikir dan dengar dari mulut orang lain pun tak bagus sebab tak tahu perkara sebenar. hari ni aku mesej kawan Hijau aku dia balas terbaik jer. okey je la. takde la teruk sangat macam orang cakap sebelum ni. dia layan je mesej aku. aku siap tergelak lagi. ingatkan kat depan je berlawak jenaka. dalam mesej pun sama. happy giler!!! walaupun macam-macam orang cakap sebelum ni tapi bila fikir positif tak ada la teruk sangat. semua benda yang berlaku ada sebab kan. mungkin masa tu kita tak tahu dia buat apa. rasa rindu pulak kat kawan-kawan ni. huhu. tapi nak buat macam mana kan. kena berpisah jugak. aku sangat appreciated dengan setiap apa yang berlaku. betul la kan kata orang. bila ada kat depan mata, macam-macam fikir. tapi bila dah tak ada mulalah nak rasa rindulah, hargailah, macam-macam. tapi semua tu perkara biasa sebab masa sekarang baru kita boleh renung dan ingat jasa kawan-kawan. so, untuk malam ni aku rasa sangat rilex sebab macam-macam perkongsian berlaku. so, hargailah setiap apa yang terjadi pada kita. 

-Friends Till End-
INSTAGRAM: @ANWARMDRAHIM
FACEBOOK: ANWAR MD RAHIM
PAGE: NCR TRAINING & CONSULTANCY
EMAIL: NCRTC.OFFICIAL@GMAIL.COM