Wednesday, January 23, 2013

suka dalam duka


tak ada apa nak kongsi malam ni cuma aku rasa sangat penat dan mengantok. nak tidur pun perut masih lagi dalam kekenyangan. cukuplah dapat makan nasi lauk telur mata goreng. penat baru balik tengok bola pahang vs terengganu. tak sangka dalam tak sedar kenapa tiba-tiba je aku tengok bola. siap pergi stadium lagi. mungkin dulu aku tak dapat nak rasa kenikmatan ni. sekarang dah besar boleh buat pilihan sendiri. malam ni terengganu kalah lagi 0-3 dengan pahang. senyap je aku kat stadium malam ni sebab just mampu tengok penyokong pahang je asyik bersorak. kalaulah terengganu menang malam ni mesti tersengih tak sudah. tapi tak apalah. aku datang sekadar untuk menghiburkan diri. lepas ni dah nak sibuk balik. masa dah suntuk. tinggal seminggu lebih je lagi nak lapor diri untuk start praktikum. macam mana la agaknya. bila dah start jadi pelatih nanti dapat ke tak enjoy macam ni. tapi semua tu atas pilihan kita. ada masa kita arrange la baik-baik kan. so, untuk perlawanan malam ni aku enjoy je. melihat gelagak manusia dalam stadium tu. yang penting bila gembira jangan untuk menang je. bila kalah pun kena sama. haha.

#moral of value: jangan jadi manusia yang bila suka je akan hargai TAPI bila tak suka mulalah hina dan buang jauh-jauh. renung-renungkan#
INSTAGRAM: @ANWARMDRAHIM
FACEBOOK: ANWAR MD RAHIM
PAGE: NCR TRAINING & CONSULTANCY
EMAIL: NCRTC.OFFICIAL@GMAIL.COM