Sunday, October 27, 2013

D o n e

Assalamualaikum bloggers

Setiap yang Adam pasti ingin memiliki Hawa . Alhamdulillah setelah sekian lama akhirnya abang kesayangan bertemu teman hidupnya dengan menamatkan zaman bujang pada usia 27 tahun. 26 Oktober 2013 dengan sekali lafaz maka terbinalah masjid mereka. Semoga mahligai yang dibina akan teguh bahagia hingga ke anak cucu. Amin.

Majlis akad nikah
Ok. done ayat ayat skema seperti di atas. haha. well lepas ni turn aku. actually memang banyak pengalaman yang aku kutip kutip untuk event abang aku ni. al maklum la untuk preparation aku lepas ni. haha. berangan biar jadi nyata. bab kata orang aku busy majlis ni macam aku je nak kahwin. tapi masa abang aku ni lafaz akad nikah tu aku rasa cam nak sebak je sebab aku tahu dah lama abang aku ni tunggu saat ni. dan lepas ni tanggungjawab dia pun makin berat. aku pun tak boleh la nak beratkan lagi tanggungjawab dia tu. huhu. sedihnya. tak boleh mintak duit belanja. haha. apa apa pun aku sangat gembira untuk dia. semoga menjadi suami yang soleh dan dapat anak anak yang comel comel serta beriman.

Tahniah Abg Joe. Lepas ni giliran kami pula
Tahniah sekali lagi dan berkali kali lagi. seronok juga sebab time kenduri belah perempuan tu makanan dia sedap sangat. rasa nak melantak berkali kali. tapi sibuk buat photoshoot. maklum la dilantik secara tak sengaja jadi co-photographer. haha. sampai jalan ke karak kami gi shoot. comel juga pemandangan. tapi tak boleh nak shoot lama lama sebab dah lewat. apa apa pun syukur sebab majlis selesai dengan baik. tunggu turn belah lelaki plok kenduri 9 november 2013. jemput datang ye.

with L.O.V.E happy family
DONE | CONGRATULATION
INSTAGRAM: @ANWARMDRAHIM
FACEBOOK: ANWAR MD RAHIM
PAGE: NCR TRAINING & CONSULTANCY
EMAIL: NCRTC.OFFICIAL@GMAIL.COM