Monday, October 21, 2013

begini akhirnya

Assalamualaikum manusia dan graduan graduan cemerlang

Ehh!!! kenapa tetiba je ada ayat graduan graduan tu. haha. terasa nak terbangga pun ada tapi bukan nak riak ye. bangga la dengan diri sendiri sebab dulu memang kuat berangan tapi akhirnya berangan tu ada la hasil kesudahannya. syukur sangat sangat sebab angan angan tu tiba tiba jadi nyata. secara sengaja belajar rajin rajin + sungguh sugguh + usaha + doa + tawakkal dan banyak banyak lagi akhirnya ini yang terjadi. baru nak masuk cerita. sebenarnya setelah masuk sekolah rendah, sekolah menengah, lepas tu sambung lagi sekolah menengah stpm akhirnya dapat juga masuk universiti. belajar la punya belajar macam lima tahun rasanya sebab masuk 2009 habis 2013 tapi sebenarnya 4 tahun je akhirnya berjaya juga menamatkan pengajian dan dapat segulung ijazah yang termimpi-mimpi masa kecik dulu. hehe. tapi dulu rasanya berangan nak pakai jubah konvo dengan mortar board tu je. haha. Lastly, I got it. Huhu. Happy senyum sampai telinga. ni la Konvokesyen UMT ke-11.

 
Terima kasih berbilion terima kasih teramat terima kasih tersangat sangat sangat Mak Ayah tersayang yang banyak mendoakan banyak bekorban dan banyak banyak lagi untuk anakmu ini. setia menanti dan akhirnya ini untuk kalian berdua. tak sangka kan mak ayah selama ni asyik tengok dan sebut pasal anak orang je kan. tapi ni semua untuk mak ayah. anak mak ayah dah dapat apa yang diimpikan selama ni. syukur Alhamdulillah.


Sekalung tahniah untuk semua sahabat yang selama ini seiring berjuang untuk mendapatkan segulung ijazah ni. akhirnya usaha kita empat tahun berbaloi dan bekalan ni la yang akan kita bawa untuk mengejar cita cita. terima kasih kepada semua pensyarah dan kakitangan UMT yang selama ini banyak membantu dan menyumbang ilmu terutama pensyarah Jabatan Psikologi dan Kaunseling. tiba tiba terasa rindu nak masuk kelas balik. hehe. terima kasih juga kat kawan kawan yang banyak membantu sepanjang belajar. ada masa kita jumpa lagi. semoga menempuh kehidupan yang lebih baik lepas ni. mood RINDU (^_^)!

TAHNIAH | SARJANA MUDA KAUNSELING | 2009 - 2013


INSTAGRAM: @ANWARMDRAHIM
FACEBOOK: ANWAR MD RAHIM
PAGE: NCR TRAINING & CONSULTANCY
EMAIL: NCRTC.OFFICIAL@GMAIL.COM